點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

萬千星輝2022|《下流》獲最佳劇集 林敏驄失落視帝:個人榮辱好小事

《萬千星輝頒獎典禮2022》1月8日晚上假將軍澳電視城舉行。陳山聰憑藉《金宵大廈2》奪得視帝(最佳男主角)、江美儀憑藉《下流上車族》奪得視后(最佳女主角)。

《下流上車族》獲得最佳劇集。

由林敏驄、江美儀、鮑起靜、黃嘉雯、郭栢妍等主演的劇集《下流上車族》,奪得「最佳劇集」。坐足一晚的林敏驄壓軸上台,先宣傳他將於3月舉行的兩場演唱會,然後又恭喜出爐視帝陳山聰。他說:「個人嘅榮辱好小事,識我嘅梗係攞終極大獎!真係能夠參與呢套劇我覺得好驕傲。係咪要多謝珍姐 (曾勵珍)?同埋要多謝我老友總經理 (曾志偉) ,佢對我無乜好過,我一路等佢良心發現。」林敏驄表示能參與《下流上車族》劇集,令他感到很驕傲,隨後多謝台下的高層曾勵珍和曾志偉。

林敏驄失落影帝。

《痞子殿下》大熱 獲最受歡迎電視拍檔獎

《痞子殿下》演員默契十足。

《痞子殿下》周嘉洛、陳瀅、JW王灝兒、朱敏瀚及張頴康獲最受歡迎電視拍檔獎,各人齊齊上台非常開心,他們更承諾下一部會演得更好。

年紀最細 周嘉洛勇奪最受歡迎男角色樊奕敏獲女角色

「最受歡迎電視男角色」及「最受歡迎女角色」分別由《痞子殿下》的周嘉洛不《愛回家之開心速遞》樊奕敏獲獎。

27歲的周嘉洛成為「最受歡迎電視男角色」最年輕的得獎者。

27歲的周嘉洛成為該獎項最年輕的得獎者,周嘉洛完全沒有想過,上台笑謂:「幾時都要有準備,大鑊啦,好多謝所有鍾意我嘅人,好多謝《痞子》台前幕後,呢一刻我未必可以好穩陣咁攞呢個獎,但我會證明畀大家睇,喺之後嘅日子做得更加好,演好戲畀大家睇。」

樊奕敏獲得「最受歡迎電視女角色」獎。

(點新聞特約記者陳惠芳報道)

更多報道:

萬千星輝2022|江美儀驚喜封視后 陳山聰首膺視帝

萬千星輝2022|陳山聰奪視帝江美儀封后 得獎名單一文睇

萬千星輝2022|吳偉豪奪男飛躍 感謝父母湊大衰仔

萬千星輝2022|郭柏妍奪女飛躍 台上多謝《上流》「家人」

萬千星輝2022|《下流》鄧智堅爆冷奪最佳男配角

(多圖)萬千星輝2022|紅地氈成美麗戰場 女星爭妍鬥性感

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

萬千星輝2022|《下流》獲最佳劇集 林敏驄失落視帝:個人榮辱好小事

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦