點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

萬千星輝2022|江美儀驚喜封視后 陳山聰首膺視帝

《萬千星輝頒獎典禮2022》今晚(8日)假將軍澳電視城舉行,入行30年的陳山聰在今晚首次獲得最佳男主角,江美儀更是成功封后!

10年前已獲最佳女配角的江美儀,憑《下流上車族》力戰無綫視后寶座,最後一舉成功,揮低《回歸》的陳煒、《金宵大廈2》的李施嬅、《痞子殿下》的陳瀅等,一圓視后夢!

江美儀得獎後喜極而泣。

知道得獎後,江美儀不禁激動落淚,她說:「我冇諗過會攞獎!冷靜啲,江美儀!我以為自己唔係親生女,唔會有呢個獎!我要多謝曾生、珍姐、樂小姐!陳煒,我哋好爭氣!」宣布那一刻,江美儀即刻攬實陳煒,佢話:「屋企人終於可以親眼見到我攞獎,包括父母同妹妹。」

江美儀終圓視后夢。

陳山聰首稱視帝 多謝曾志偉

入行30年的陳山聰在今晚《萬千星輝頒獎禮》首次獲得最佳男主角。

陳山聰大熱膺視帝。

陳山聰在致辭時說:「非常感恩,喺人生馬拉松跌低唔係最難,反而係跌低之後企番起身而步向成功,先係最難,好多謝呢廿年幫我嘅人,多謝《金宵大廈》系列台前幕後,特別李施嬅,佢特登為我返嚟,TVB呢十年畀咗好多機會我,有3個人我要多謝,第一個係喺我最失意嘅時候問我仲拍唔拍劇嘅曾志偉,同埋兩個肯執我呢個百厭星返嚟,雪中送炭的珍姐、樂小姐,仲有我老婆,多謝呢十年佢對我嘅付出同埋生咗一個靚仔過我嘅仔,I LOVE YOU! 多謝所有支持我嘅朋友,同埋最緊要嘅伯樂JAZZ。」

首位新聞部人員得獎 方東昇獲頒最佳男主持

方東昇低調,未出席頒獎禮。

入圍今屆萬千星輝的「最佳男主持」獎,賽前大熱有林盛斌Bob、《尋人記II》有極佳表現的方東昇等,最終由方東昇奪得「最佳男主持」。前新聞主播方東昇近年轉型做主持,成為首位新聞部員工奪得主持獎項。方東昇缺席頒獎禮,獎項由《尋人記II》監製黃淑明上台代領,她更透露方東昇正籌備新節目。

拍《無窮》做到港女說故事 陳貝兒冧莊最佳女主持

《萬千星輝頒獎典禮2022》的最佳女主持,今年再由陳貝兒成功冧莊再度獲獎。憑藉《無窮之路II—無價之保》冧莊,陳貝兒感謝TVB去年給予機會,並指去年是難忘一年,但她是個遇強越強的人,並要用自己表現、作品說故事。她說:「我要話畀大家聽,我係來自香港的主持,我是一個港女,我要話畀大家聽,我哋去到邊度都係可以發光發亮,用我哋係物超所值。」

陳貝兒憑藉《無窮之路II—無價之保》冧莊最佳女主持。
陳貝兒冧莊最佳女主持。

陳貝兒之後多謝無綫多位高層愛錫:「我好多謝曾生(曾志偉),咁錫我、咁了解我、咁撐我。」之後繼續多謝袁志偉、樂易玲等無綫高層,以及其他台前幕後工作人員。

王灝兒奪最受歡迎電視歌曲

 

JW王灝兒紅色超低胸及大露背吊帶裙。

 

JW王灝兒做歌手又做演員。

王灝兒(JW)今晚以低胸紅裙現身《萬千星輝頒獎禮,更憑《白色強人2》插曲《Wish》入圍「最受歡迎電視歌曲」順利突圍。JW表演得獎歌曲時,陳瀅亦在台邊拍片支持好姊妹。JW得獎感言表示自己是認真做歌手,同時亦想認真做一位演員。

(點新聞特約記者陳惠芳報道)

更多報道:

萬千星輝2022|吳偉豪奪男飛躍 感謝父母湊大衰仔

萬千星輝2022|郭柏妍奪女飛躍 台上多謝《上流》「家人」

萬千星輝2022|《下流》鄧智堅爆冷奪最佳男配角

(多圖)萬千星輝2022|紅地氈成美麗戰場 女星爭妍鬥性感

萬千星輝頒獎典禮今晚舉行 投票人數破紀錄

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

萬千星輝2022|江美儀驚喜封視后 陳山聰首膺視帝

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦