點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

最後禮物|完成50場演出 子華:演完每一場都死咗咁滯

黃子華感謝每一位演員。

黃子華、潘燦良主演的舞台劇《最後禮物》,昨日(26日)傍晚上演第50場,也是最後一場。子華於開場前拜神時說,「我發夢呀!發夢今日係opening呀!嘩!醒左幾驚呀...哈哈哈......」繼而更搞笑扮暈倒地上,「我真係諗起都暈呀,我話你聽...哈哈哈.....」讓大家笑個不停。

謝幕時,阿燦說:「其實疫情之間,做這個騷真的非常不容易,好榮幸,慶幸,這個騷一波多折,最終都可以上舞台同大家見面,50個晚上,全體近百個工作人員,只有一個案例輕微感染,且發生於休息日之中,無傳染給任何一位演員及工作人員,大家順順利利健健康做曬這50場,真是非常之不容易!」

潘燦良怕無機會再同子華合作。

子華就謂,「今次真係可一不可再!大家唔好見我冇乜嘢,其實我每場都驚係最後一場,唔係驚病,咩疫個啲,我係驚我會死,因為我演完每一場都死咗咁滯。」能夠演完50場,子華表示要多謝台上每一位出色的舞台藝術工作者:「這次班底可以話係史無前例咁厲害,每一位演出者都係獨當一面最好的舞台劇演員。」子華對每一位演員的敬重及關懷,讓現場大家也非常之感動,歐嘉雯及韋羅莎聽着子華說話,更激動得落下淚來。

(點新聞特約記者陳惠芳報道)

相關報道:

(有片)《毒舌大狀》預告片首發 黃子華毒舌衰格勢討公道

(有片)最後禮物|撐場送雪梨 林明禎向子華暗示「我愛你」

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

最後禮物|完成50場演出 子華:演完每一場都死咗咁滯

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦