點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

老婆爆seed呻屋企被cut電 張致恒重施故技貼QR code求助

藝人張致恒(Steven)太太區燕雯(雯雯)近日一家6口外出慶祝大仔張天寶5歲生日,看似生活上軌道,不料雯雯昨日在IG指責他,害到屋企被斷電,不能煮東西給小朋友食,也沒有熱水沖奶,「完全已經不是容忍的範圍之內」。Steven昨晚又再「重施故伎」喺限動貼出電子錢包的QR Code,話「已經諗去到唔到辦法」、「求助」。

Steven之前曾因貼出QR code求網友轉帳捐款,被網民狠斥「網上行乞」,但他解釋自己有工作,但需要照顧小孩,才無法出門。本月初他透露在尖沙咀的一間茶餐廳打工,在街頭派傳單、送外賣。5日前,他則分享全家幫大兒子慶生的溫馨畫面,還寄語兒子「千祈唔好好似daddy咁失敗,所有嘢都一事無成!」

點知,雯雯昨日在IG Story以黑底白爆seed:「要發生嘅,終於都發生。你終於都令到屋企發生俾人cut電,完全已經唔係容忍嘅範圍之內。小朋友又無得煮嘢食,又無熱水沖奶,不停喊,請問你想我點?﹗」顯然,雯雯當中的「你」當然又再是指老公Steven。

同日晚上,Steven喺IG 貼出QR Code,再度呼籲大家幫手,指「已經諗去到唔到辦法」、「求助」,同時又打上「十個鐘頭」,估計是指他屋企已停電10小時。不少網民留言鬧爆其行為可恥,濫用別人同情心,形容他們已經由「離婚KOL」變做「丐幫界KOL」。

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

老婆爆seed呻屋企被cut電 張致恒重施故技貼QR code求助

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦