點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

筆是機場|欠租仲理直氣壯 黃店「大渣哥」真夠渣!

文/稀思路

過去幾次,筆者都不時撰文提到《維護國家安全條例》,亦反駁過唔少美西方勢力嘅謬論,話題比較嚴肅,所以今日筆者決定「輕鬆啲」,同讀者講下、笑下黃店。最近,窮途末路嘅「大渣哥」餐廳,被爆出欠租150萬元,被業主喺門口貼追租告示,並要入稟封舖,而「渣哥」創辦人蔡強榮夫婦,就回應如果真係頂唔住就只有提早結業。黃店結業,合乎常理,之但係「大渣哥」作為「黃店龍頭」之一,佢如果結業係特別抵死!

喺大約一個月前,「大渣哥」欠租嘅事已經開始流傳,當時「大渣哥」創辦人、前港姐冠軍譚小環老公蔡強接受訪問時,就話近兩年生意入不敷支,「希望撐得一個月得一個月」;話鋒一轉,蔡強就話因為員工要養家,供應商都一樣面對困難,所以選擇員工同供應商優先,一路以嚟直至今日,一元都冇欠過佢哋。

從以上說話,讀者睇到啲咩?筆者就睇到黃店、黃人混淆是非嘅「能力」,成單新聞,都係講緊「大渣哥」欠租,而且係爭人過百萬元,蔡強話畀人聽無欠員工、供應商錢,咩意思?即係員工、供應商錢唔欠,只欠業主錢就Okay?呢種筆者話「你咁對A君唔啱」、佢答「我無對唔住B君」嘅口氣,真係好符合黃人轉移視線嘅作風。

「大渣哥」之所以有今日,其實定局一早已經寫下來,蔡強同譚小環喺2014年創立魚蛋店,一直發展同壯大,係因為佢哋嘅政治立場,更正確嚟講,係支持違法「佔中」同黑暴運動;「大渣哥」隨住攬炒派興起而發展,最後又隨住攬炒派消亡而面臨結業,成件事好合理,當初黃人因為「熱情」連食飯都要去返黃店食,但今日啲黃人可能上深圳消費嘅時候,「大渣哥」豈有生存之理?

值得一提嘅係,其實毛記葵涌附屬公司都係「大渣哥」嘅股東,仲同蔡強佢哋打官司,官司嘢筆者唔評論,但係黃人之間,唔係兄弟姐妹咩?唔係齊上齊落咩?一講到錢就反面,黃人之間嘅道義,真係「薄過紙」喎!讀者再回想下,諸如黑暴藝人阮民安之流,其實都係「錢好緊要」,甚至係專呃自己人。

2020年香港國安法實施後,黑暴分子冇運行;《維護國家安全條例》上周六刊憲生效,更加係堵塞咗唔少國安漏洞,仲想食住條「黑暴水」搵食,無可能!筆者就覺得,蔡強唔交租仲聲大夾惡,業主一定要追到底,對「欠租黃人」仁慈,對方都係會反咬一口。仲有一點,筆者成日認為,唔講政見,搞餐廳最基本係食物、服務質素,「大渣哥」執完一間又一間,除咗因為再食唔到「黑暴水」仲有咩其他原因?心照啦!

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

筆是機場|欠租仲理直氣壯 黃店「大渣哥」真夠渣!

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦