點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

王逸戰賣國產T恤呃「手足」 網民批吃人血饅頭

口裏說不,身體最誠實。被控煽動顛覆國家政權罪、去年出獄已解散的「港獨」學生組織「賢學思政」時任召集人王逸戰,日前宣布創立自家服裝品牌「Ramble」,並推出T恤產品發售。不過,就被發現印着「made in China」字樣,激到班「手足」嬲到震,唔少網民都話佢︰「呃手足」、「吃人血饅頭」!

網上有人匿名指王逸戰為了賺到盡選擇中國棉,王逸戰前在社交平台發文認錯指「確實,我經驗尚淺,挑選款式時沒有深究棉的來源地是人為疏忽,我對此責無旁貸,深感抱歉」,話眾所周知難以找到香港棉,不能做到100% Made in Hong Kong,只能在有限的範圍中盡力而為,強調自己無意隱瞞云云。

對於被指所售賣產品的成本低於十蚊且由淘寶購入,藉此牟取暴利,王逸戰就澄清售賣的T恤全數由本地服裝製作公司「印嘢」製作,並附上收據證明絕非網上所指於淘寶入貨喎。

不少網民都揶揄「你自己本身就係Made in 內地, 真係笑死人」、「個個騙徒畀人拉上庭,同法官求情嗰陣都係講話咩都唔知㗎喇,唔通話我明知㗎,吹X脹呀咩」、「其實你明知有問題喇,你解釋咁多,都係想夾硬sell埋啲貨尾出去啫,無謂越描越黑喇」、「解釋即係掩飾」。

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

王逸戰賣國產T恤呃「手足」 網民批吃人血饅頭

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦