點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

「弱智」黃絲屢被炒 中伏仍盲撐移英

好多移民黃絲係咁吹噓英國,講到佢哋移咗民實會人生逆襲咁。最近有網民就喺社交平台分享自己嘅「勵志」故事,仲叫人記住「我弱智都得,你一定得架(㗎)」喎,氹「同路人」走咗再算,真係唔知係有心幫人定害人喇。

呢位自認係「弱智」網民在帖文憶述,「響過去幾個月,我做過麥當勞,不過因為俾(畀)話我洗厠所唔乾淨就無做,倉務員,不過俾(畀)人話我太慢,吞泡去食煙,所以叫我聽日唔使返,食物生產員,不過俾(畀)人話我手腳慢,我劈炮唔撈,自僱賣寬頻電話,因為英文唔好,做咗日就唔敢再打cold call」佢話「自僱既意思即係0人工,賣到先有收入,賣唔到即係繼續係0收入。」仲講到自己曾諗過自尋短見,搵過撒瑪利亞會求助㖭。最後,佢先「搵到而家呢份文員工作,老闆係非洲來的黑人,來咗廿幾年,公司一半員工係有色人種」喎。

佢鼓勵黃絲唔使絕望,只要唔放棄,總會找到一遍天,話「如果有人同你講黎(嚟)呢邊搵唔到寫字樓工架(㗎),唔好黎(嚟)呀,要做體力勞動,你體力得咩,你手腳會唔會太慢,可以唔使理」喎。

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

「弱智」黃絲屢被炒 中伏仍盲撐移英

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦