點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

連登仔公務員唔宣誓 拎40萬移英做侍應

近期好多移民去英國嘅黃絲都大呻自己變成失業流民,就算搵到嘢做嘅都只係得啲基層嘅工作。一名決定唔宣誓、裸辭香港政府工,轉投英國嘅90後IT港男,日前就喺「連登」發帖話,自己喺宣誓前辭職,用咗兩個月準備,掉低全家、同老婆兩個人,拎住成副身家40萬過咗去英國,而家兩人都搵到工喎,看似生活美滿,但被其他網民追問下,才吐露自己當初冇努力讀,而家連難少少嘅programme都會打錯,加上英文又唔好,兩公婆都只係做侍應。

不過,IT男自己「中伏」仍氹「同路人」走咗再算,仲專登分享一個「有趣既資訊」,話超市收銀員係荀工嚟,因為唔洗學歷,又好hea喎。真係唔知係有心幫人定害人喇。

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

連登仔公務員唔宣誓 拎40萬移英做侍應

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦