點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

呻遭控煙辦踩場 周小龍「賣慘」博「懲罰」

「黃店」掠水從未間斷,連鎖童裝店「Chickeeduck」老闆周小龍深諳箇中三昧,佢喺荃灣所謂嘅「藝術生活百貨」,專門賣宣傳黑暴、「港獨」嘅商品。他日前喺fb自爆,衞生署控煙辦人員到場調查,指接獲投訴稱該店向未成年者賣酒。仲嚟個大控訴,聲稱「個個禮拜都搞我,扣我貨車,查我貨,又走去我啲供應商嘅寫字樓同工廠,問點解要幫Chickeeduck做貨?」仲揚言「我押條底褲都唔會畀公司執笠」喎。

周小龍「生財有道」,上月借警方國安處人員到場調查一事,「賣慘」博取支持者「懲罰」,今次明顯是「食過翻尋味」。

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

呻遭控煙辦踩場 周小龍「賣慘」博「懲罰」

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦