點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

溝女成功在望突急屎 網民譏:好尷尬

近日有位男網民在「香港討論區」以「同個女仔去行山急屎」為題發文,話日前相約1位心儀女生行山,2人認識差不多2個月,每日都會聊天,內容帶點曖昧,行山期間亦談得相當愉快,成功在望之下,樓主竟然突然急屎,「如果唔即刻去就要瀨屎嗰隻」,迫於無奈下唯有就地解決,雖然事後能繼續行程,但2人變得非常尷尬,樓主問:「可以怎樣收科?」

貼文引來熱議,唔少網民看完樓主的經歷紛紛留言,「不妨自嘲一下,好過尷尷尬尬」、「如果咁都介意,不如唔好一齊仲好」、「連肛門都控制唔好嘅男人,點照顧女人」、「當無事發生」。

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

MeWe: mewe.com/p/dotdotnews

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Telegram: t.me/dotdotnews

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

溝女成功在望突急屎 網民譏:好尷尬

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦