點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

「龍門」預告銅記分店執笠 執達吏明封舖

曾一度被視為「黃店」龍頭的「龍門冰室」最近因生意不景,瀕瀕「告急」乞求「懲罰」,但最終都回天缺乏術,昨晚喺fb出結業啟事,話銅鑼灣分店要執笠,「做埋今日,應該無得再做喇,聽日如無意外,會有執達吏嚟到收舖」。曾意氣風發逆市擴張到8間、甚至貴四成租金開分店嘅「龍門」,喺港島區再無立足之地。

「龍門」出晒名難食,但老闆張俊傑仍死撐話佢哋出品嘅「『暗然銷魂飯』,好老實講我覺得真係唔錯」喎。張俊傑又趁執笠嘅悲情時刻,仲「扮偉大」話「同行未必如敵國」,叫人支持港島區嘅「黃店」㖭。不少網民都鬧「龍門」死到臨頭仲扮嘢。

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

MeWe: mewe.com/p/dotdotnews

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Telegram: t.me/dotdotnews

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

「龍門」預告銅記分店執笠 執達吏明封舖

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦