點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

單獨囚禁17日 林卓廷呻調倉無期

攬炒「初選」案大部分被告仍還押候審,民主黨副主席林卓廷fb小編噚日發帖「賣慘」話,林卓廷已經被單獨囚禁咗17日,聲稱監獄生活已經剥奪咗林卓廷嘅時間感,同時都割除埋佢嘅感受和天性,認為林卓廷被劃分到狹小房間,被剝奪各種作為人的權利云云。小編透露,林卓廷已經屢次向懲教署申請調翻去大倉,同其他還押人士一齊生活,但至令仍無回音。

小編又打「苦情牌」博同情,話「更令人難受嘅係佢地都唔知自己幾時可以出翻黎,漫長嘅等待時間或許會令佢地嘅意志終有一日潰散」云云,希望大家可以訂閱林卓廷個眾籌平台支持下喎。呢招扮可憐,果然好快就博得班「黃絲」的同情。

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

MeWe: mewe.com/p/dotdotnews

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Telegram: t.me/dotdotnews

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

單獨囚禁17日 林卓廷呻調倉無期

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦