點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

「人血龍門」賣「冰盆菜」 網民譏:冇餿就算好

過年期間喺「黃圈」發生嘅「黃店」盆菜風暴,可謂臭名遠播。最衰嘅就係「人血龍門(龍門冰室)」嘅醜聞真係如滔滔江水延綿不絕,日前就有網民「肥矮×毒窮」喺「連登」圖文並茂發帖,爆粗鬧龍門嘅外賣盆菜「成嚿冰咁」畀客人,啲食材仲要縮晒水,跟住又畀人爆出盆菜隻龍蝦變「藍店」罐頭鮑魚。

不過呢啲投訴就反畀班「黃絲」圍攻,仲要譏笑「見識少」,話外賣盆菜成嚿冰咁畀人都冇問題喎。「港毒之父」話:「你見識少怪人?自己食到熱嘅全世界就要係熱?」「6帽王何家成」話:「白癡仔先食『龍門』,明知狗屎仲去食,老闆又×到出汁,抵×死!」「××知法犯法」就話:「我都想講,『龍門』出名難食,你有得揀都唔揀好啲,你自己檢討下啦!不過至少好過『初見』,『龍門』都叫做食得落口,『初見』係成盆都唔食得,有酸餿味,你唔使成盆掉算好啦!」盲撐「黃店」,到頭來咪害自己冇啖好食囉!

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

MeWe: mewe.com/p/dotdotnews

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Telegram: t.me/dotdotnews

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

「人血龍門」賣「冰盆菜」 網民譏:冇餿就算好

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦