點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

黃店賣魚蛋酸餿盆菜晚上十點先送 已訂苦主:都係自己買定餸穩陣

一講起「黃店」,一眾腦殘「黃絲」盲撐,結果唔少「黃店」就大食人血饅頭,乘機搵佢哋笨。「黃店」「初見」就因為貨不對辦而俾客人擺上「連登」,話佢嘅「新春盆菜」又酸又餿,仲衰過「打邊爐」,話以為係車仔麵盆菜,食緊魚丸放題㖭。咁都不等止,該店還未能在承諾時間內把食物送達,有訂購的網民大呻等到晚上十點仍未送到,又無法cut單,大歎俾人搵笨。

有網民喺「連登」發帖話,年三十晚,諗住開開心心食團年飯,但訂咗個盆菜搞到好擔心,話如果收到個唔齊料又食物變酦嘅盆菜,不如去街市自己買餸煮,因為唔想老人家最重視嘅團年飯失望。有網民更鬧爆該店無誠信,「食飯當然唔係事少,但誠信更加事大」。

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

MeWe: mewe.com/p/dotdotnews

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Telegram: t.me/dotdotnews

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

黃店賣魚蛋酸餿盆菜晚上十點先送 已訂苦主:都係自己買定餸穩陣

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦