點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

老翁趁妻行開與外傭隔罩「咀嘴」 網民斥:有冇搞錯呀

近日有網民喺「親子王國」討論區以「好驚人事件啊」為題發帖,話喺藍田啟田商場行落地鐵站時,見到一對老夫婦同外傭三人出行。妻子就話要去惠康,老翁就稱自己「行先」。點知事主見到,老翁喺一間餐廳門口,同工人姐姐講幾句説話後,跟住就同工人姐姐隔住口罩「互相錫咗一啖」。

帖文引起大批網民震驚,更有網民分享曾聽聞家傭同僱主或僱主家人很親密,甚至有過火越軌嘅行為,直言「媽媽朋友屋企算幾有錢嘅,有日同個菲傭姐姐搞埋咗,最後結埋婚」、「之前喺餐廳見到,老婆就抱住BB行先,老公隻手喺後面拖住個工人」。

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

MeWe: mewe.com/p/dotdotnews

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Telegram: t.me/dotdotnews

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

老翁趁妻行開與外傭隔罩「咀嘴」 網民斥:有冇搞錯呀

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦