點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

周庭訴苦坐監好寂寞 囚友黃之鋒當度假

前「香港眾志」成員周庭,被黑暴吹捧為「女神」,如今淪為「女囚」,不僅在在監房內度過24歲生日,仲要孤零零過聖誕。周庭昨日就訴苦話,由還柙轉去監禁,其中一大分別就係更加寂寞、時間過得更慢。周庭fb嘅admin(管理員)發帖話,周庭多謝大家嘅來信同關心,每封信都係佢撐下去的力量,是佢同和外面世界的重要連結,而收信就變成佢每日最期待嘅時刻。

至於另一名囚友前「眾志」秘書長黃之鋒則坐監當度假,佢嘅fb專頁昨日亦有更新,話感謝大家寫畀佢嘅信,仲話自己一直有追開《進擊的巨人》,希望大家千萬不要劇透,希望出來的時候再睇結局喎。

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Telegram: t.me/dotdotnews

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

周庭訴苦坐監好寂寞 囚友黃之鋒當度假

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦