點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

「黃圈」兩大龍頭執笠 網民嘲諷:預咗啦

搵夠咗黃絲嘅錢就想走佬?日前曾一度被視為「黃店」龍頭嘅「龍門冰室」老闆張俊傑突然「龜縮」,宣布退出黃圈。疑因生意不景,傳出有人四出搵人「頂手」。點知近排「光榮飲食」都喺fb發帖宣布,「全記點心專門店」做到本月底執笠,佢仲公開話收到業主通知,「加租20%,業主此番偉論,全記點心決定結業。」哩啲人真係做唔掂就想搵業主出氣,租畀「黃店」就唔可以加租,「黃納粹」真係並非浪得虛名。

網民「Mei Tsz」咁講:「開門口做生意,只要唔違法,應該黑白,大小通吃,食物質素最重要,好多人唔分黃藍,好食就幫襯,認為走政治偏向,生意就能蒸蒸日上?自欺欺人,執埋合理呀!」「向香港警察致敬」話:「『黃色經濟圈』,又爆咗一下。黃色欺騙圈,又揭開多一點面。」

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Telegram: t.me/dotdotnews

Instagram: instagram.com/dotdotnews

instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

「黃圈」兩大龍頭執笠 網民嘲諷:預咗啦

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦