點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

攬炒區議員讚坐監 網民:咁去坐監先啦

越嚟越多「手足」坐監,「人血饅頭」越食越有,將探監當政績嘅攬炒派元朗區議員伍健偉噚日喺fb出文話,自己早前探涉嫌干犯國安法嘅所謂「第二代美國隊長」馬俊文監,大讚馬俊文「比很多人看得透徹」,懂得「『革命』沒有自我退縮的餘地,只有武裝思想,把握機會,香港才可以自強自救」,又要求港人學懂「不再『正常』生活」喎。佢仲引用對方言論話:「坐監不是一種痛苦,而是一種洗禮。」

伍健偉更喺Hastag聲稱,自己探監當日都有見到黎智英,馬、黎兩人都「幾精神仲識笑」,叫「香港人都唔好頹」,真係食人血饅頭食到大佬級。「元朗監察議會聯盟」就揶揄佢「風涼說話不如親身體驗」「坐過監肯定人生更精彩」。

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Telegram: t.me/dotdotnews

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

攬炒區議員讚坐監 網民:咁去坐監先啦

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦