點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

視頻論點 | 「黃絲」屈陳母係臨記 再插王百羽收錢

攬炒派去年一再說謊示威者「被自殺」,誣衊警方殺人棄屍,浮屍海面的陳彥霖就淪為攬炒派「上位」的人血饅頭,有攬炒派還一度想滅陳母聲,說她都已經被人滅口。但是,陳母近日出席死因庭,言論一再揭穿攬炒派的謊話,攬炒派只好催眠「同路人」,廣傳一張墮樓死屍的相片,誣衊陳母去年「已死」。哪知攬炒派元朗區議員王百羽澄清,自己當時曾陪相中死者的家屬認屍,百分百肯定不是陳母,希望大家不要繼續誤傳消息。玻璃心碎滿一地的攬炒派惱羞成怒,還責罵王百羽「收錢幫對家講嘢」。

陳母近日到死因庭作供,講述女兒生前在女童院自殺不遂,甚至要打鎮靜劑控制情況,但攬炒派仍想在死者身上「榨出血」,於是遷怒死者家人,甚至用死屍相片「證明」陳母去年11月,已在天水圍墮樓身亡,誣衊政府找「臨時演員」扮演死者家屬。

拒信「假陳母屍體」係男性

「黃絲」facebook專頁「書生百用」,把相片「打格」要求網民不要再傳,因為根據傳媒當天報道,陪同認屍的王百羽和當天修復遺體的伍桂麟,也肯定相中屍體是男性。王百羽其後也轉發帖文,說親眼確認屍體並非陳母,而死者家中也有遺書,還說為了令死者安息以及減少對家屬的騷擾,希望大家不要再誤傳消息。

但是班攬炒派不肯接受現實。「Tommy Lee」質問:「點解釋條屍長頭髮(係)男人?面青無血,唔新鮮?」「華芝利」亦質疑:「點解當時唔出黎(嚟)澄清?任由佢在網上發酵?事隔成年先黎(嚟)澄清?咩玩法?」

「Chan Billy」看不過眼:「乜香港幾時唔比(畀)男人長頭髮?第一位受靶(被控暴動罪)果(嗰)位社工(劉家棟)已經係長頭髮 」。「Jovial Fung」貼出王百羽當天在facebook的帖文,「當時已經即刻澄清咗,呢一年嚟都提過幾次。你自己成年都無follow(跟進)事態發展......又懶得search(搜尋)返上年啲post嚟睇然後就×人今日先嚟澄清係咩玩法?」

但大家永遠都叫不醒「扮瞓」的人,「Kitty Sin」批評:「假的真不了!請你不要扮知道真相,明眼人都睇到是假証(證)人!」「Angela Hui」更說:「你叫死者講佢唔係陳彥霖呀(阿)媽我就信啦!你收咗好多錢?近排好等錢駛(使)?竟然幫對家講嘢?」

 

 

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

視頻論點 | 「黃絲」屈陳母係臨記 再插王百羽收錢

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦