點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

漫畫 | 黃圈新詞「黃泉生活圈」

今日要同大家講嘅黃圈新詞,就係「黃泉生活圈」。

 

早前講過「黃色敲詐圈」,但隨着時間嘅過去,依家又有新嘅叫法,「黃泉生活圈」,因為黃圈生意慘淡圈內人人自危開始鳥獸散,再死撐留低就如走上黃泉路「死路一條」。話說黃絲為與社會對抗,自組一個虛擬嘅生活圈,嘗試建立經濟實力,用夢幻般烏托邦模式去吸引小商店加入,以為可以分化社會,打擊經濟。

 

唔少加入後賺到盆滿缽滿嘅小店就當然大力支持,但亦有唔少吸唔到「財氣」嘅小店就忍氣吞聲,又唔敢脫離,驚被人搞。

 

不過,近日終於有借口搞脫離啦!事關香港國安法正式通過,黃絲中人個個震顫,不斷喺網上妖魔化國安法嘅同時,又有唔少黃店公開要同黃圈割席,大做文章喎!先有龍門冰室/瓏門冰室宣布退出「黃圈」,又有所謂龍頭黃店「光榮冰室」拆「流膿牆」,其他好似「嚐賞」、「壹碗壹碟」、「開餐Dine Inn」等等有樣學樣。只係拆牆唔脫圈就多鬼餘啦,無果堆廢紙邊個知你係咩店,同脫圈無分別㗎,呢啲都係自欺欺人想呃市民嚟消費又怕被黑暴報復嘅啫。

 

其實從呢排「和你lunch」、「七一非法遊行」檔期滿滿但no show嘅非法遊行活動睇得出,普羅市民已經相當清楚「沒有犯法唔怕立法」嘅道理,對黃圈所講嘅瘋語瘋言就越嚟越唔相信,自然就唔會支持佢哋嘅經濟圈同活動啦。

 

講到尾,無財無合作,黃色經濟圈崩潰都只係時間問題,斗膽呼籲改名叫「黃泉生活圈」,睇下有無新客源囉。

 

 

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

漫畫 | 黃圈新詞「黃泉生活圈」

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦