點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

炎明熹與500粉絲慶生 數度落淚誓言爭氣

Gigi和500粉絲慶生。(視頻截圖)

歌手炎明熹(Gigi)本月9日便踏入18歲,昨日(7日)500位歌迷及從內地來港的Gigi媽媽和妹妹為她慶生,Gigi數度落淚,場面熱鬧又溫馨。

Gigi於台上致辭時已忍不住喊,更一度忘詞:「由我唔知自己應該做乜嘢,到之後開始追尋自己理想,然後遇見大家,呢個緣分真係好難得……我記得要講乜嘢喇,爭氣!我唔知大家可以陪我行幾遠,有時我會話如果你哋有嘢做,唔見面都無所謂,但其實我好想見到大家,唔想大家離開我。」說到此處,一班粉絲即大呼:「我哋唔會,永遠支持你」,令Gigi大為感動,之後她獻唱了《隱形的翅膀》,唱到相關歌詞時,即忍不住邊喊邊說:「你哋就係我隱形的翅膀!」場面十分感人。

Gigi還指,妹妹與粉絲的祝賀都令她相當開心,全部都是家人。至於踏入18歲最想做什麼,她則發揮一貫的幽默,笑言「換領成人身份證!」

Gigi媽媽及妹妹來港為Gigi慶祝生日。(視頻截圖)

(點新聞特約記者陳惠芳報道)

相關報道:

炎明熹迎18歲「不想長大」 透露要做一樣嘢

張國榮逝世20周年 炎明熹清唱4首金曲致敬

炎明熹客串《愛·回家》:榮幸又夢幻

聚首無綫台慶綵排  炎明熹嘆曾比特瘦咗

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

炎明熹與500粉絲慶生 數度落淚誓言爭氣

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦