點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

張國榮逝世20周年 炎明熹清唱4首金曲致敬

Gigi眼仔碌碌試key。

本周六(4月1日)是張國榮(哥哥)離世20周年,為了紀念這位已故樂壇巨星,無綫一連三個周末推出以《永遠寵愛張國榮》為主題的特備節目。無綫官方社交網「See Saw先」亦找來炎明熹(Gigi)、以清唱方式獻唱哥哥四首經典金曲,包括《為你鍾情》《今生今世》《風繼續吹》及《追》,相關片段將於今晚六點播出。

根據官方公布的片段內容,素顏眼鏡Look上陣的Gigi,充滿感情地徐徐唱出由她親自挑選哥哥的四首經典金曲。Gigi是次獻唱更是「零修音」原裝直出。談到素顏上陣,Gigi受訪時透露原來是其本人意願:「因為See Saw先嘅觀眾睇得最多就係我呢個樣,我同工作人員都覺得咁樣出鏡可能對佢哋嚟講更有親切感。其實我都唔係好鍾意化妝出鏡,呢個係我最舒服嘅狀態。」

Gigi素顏清唱金曲。

工作人員又指「精益求精」的Gigi,曾主動要求「重錄」致敬獻唱片段:「原本上星期拍咗一次,但Gigi覺得自己當時把聲爭咗啲,因為嗰日做完嘢有啲攰,佢就主動要求過幾日再錄過,好有誠意、對自己好有要求,亦都希望以最好嘅狀態向哥哥致敬。」在今晚播出的片段中,大家將會見到Gigi認真地研究出最圓滿的演繹方法,試key時又會眼仔睩睩邊錄邊諗點fine tune。

此外,Gigi對工作人員態度亦相當友善,全程與大家有商有量之餘,於錄畢所有歌曲後亦有禮貌地向工作人員道謝:「感謝大家,辛苦曬!」錄音期間又一再為自己認真打氣:「我可以嘗試嘅!」,盡顯有禮可愛一面,難怪工作人員都封她做「幕後開心果」。

(點新聞特約記者陳惠芳報道)

相關報道:

生如煙火,沒入凡塵。風吹二十載,繼續寵愛張國榮!

張國榮離世20周年 十大活動細說「哥哥」故事

(有片)張國榮紀念展今開鑼  「哥哥」20周年活動一文睇

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

張國榮逝世20周年 炎明熹清唱4首金曲致敬

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦