點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

到首爾交流電影文化 余香凝「撞喼」險失晚裝

Jennifer與韓國影人交流。

余香凝(Jennifer)近日以電影《心裏美》主演的身份,出席首爾舉行的《光影浪潮 香港電影新動力》活動,期間更與韓國觀眾近距離交流,讓當地人更了解香港的電影文化。

Jennifer表示:「好開心可以帶《心裏美》呢部電影去俾首爾嘅觀眾認識,現場反應好好,其中長達1小時嘅問答環節,除咗呢部電影外,仲講到香港唔同電影文化,同埋我本人嘅事。大家都對香港電影好有興趣,好開心韓國嘅觀眾好關心香港電影同埋好鍾意香港電影。」

這次韓國之旅,Jennifer到埗後即發生小插曲,裝有出席活動靚衫的行李箱在機場「失蹤」,她因與其他旅客「撞喼」而被拿錯,Jennifer笑言以前從未發生過,直言當時「唔知點算」,她笑說︰「有一個同我一樣喼喺行李帶度轉咗好多次都冇俾人拎,我諗呢個喼嘅主人應該攞錯咗我個喼,仲要當時係凌晨機,我工作的衫在那個喼,唔知點算啦,幸好機場職員好幫手,好快手就搵到嗰個人,係佢踏出機場之前就幫我截咗佢。」

Jennifer開心韓國觀眾關注香港電影。

除了工作,Jennifer亦抽空到不同地方打卡影靚相及食韓燒,提到去壁畫村打卡,她笑言如置身於韓劇中,她坦言想進軍韓國市場,她說︰「當然想啦,不過要進修一下韓文,以前都有學過少少好基本嘅韓文,雖然唔多,但係老師都有讚發音都好準。但湊女唔知幾時先得閒。」

(點新聞特約記者陳惠芳報道)

相關報道:

鋪鋪Poker丨余香凝自爆曾反對妹妹入行 姊妹花樣貌神似「傻傻分不清」

緣路山旮旯|陀B完成新片 余香凝開心有共同回憶

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

到首爾交流電影文化 余香凝「撞喼」險失晚裝

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦