點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

陳松伶迫供 祖藍曝為愛妻立遺囑:希望佢一路有收入

祖藍和松松無所不談。

王祖藍主持《有個閨密叫祖藍》,昨晚(11日)第七集嘉賓是陳松伶(松松)。祖藍在松松追問下驚曝已為愛妻李亞男立定遺囑,房產收租都由太太繼承,保障她日後生活都有收入。

祖藍說,偶爾會將收入全數上繳李亞男,更驚曝已立定遺囑。祖藍說:「基本上我類似整晒遺囑,房產收租都會去晒佢嗰度,我係預咗萬一自己唔喺度,佢都一路有收入。」對於祖藍愛妻如此松松大表欣賞,並指張鐸也是責任心很重的男人:「你哋都會先為對方去諗,好驚自己有一日照顧唔到對方會點。」

松松指張鐸似爸爸。

常遭老公取笑「金魚記憶」的松松,透露由於不擅計數及理財,故財政等事歸張鐸管理,張鐸亦為二人做好理財計劃,令松松好有安全感。松松又謂張鐸是緊張大師,與她外出吃飯的友人,不少都收過他的奪命追魂Call,「我同佢相處似係多咗個爸爸咁。」

松松又指張鐸可靠之餘亦很可恨,她說:「就是唔沖涼就瞓覺,而且又是『嗌交王』。我發覺我可以成為好好嘅律師,我同張生一齊後,佢提升咗我嗌交技能!」

祖藍已為家人做好生活保障。

(點新聞特約記者陳惠芳報道)

更多閱讀:

有個閨蜜叫祖藍|奶奶打牌認真 楊千嬅被嚇窒

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

陳松伶迫供 祖藍曝為愛妻立遺囑:希望佢一路有收入

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦