點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

連鎖快餐店西多士僅厚1毫米 網民搞笑改名叫「西多紙」

【點新聞報道】不少人都想歎一個下午茶鬆一鬆,最近有網民光顧大型連鎖餐廳,點了雞髀配西多士套餐,發現西多士竟然只有1毫米厚,諷刺「皮薄餡靚」。帖文引來網民熱議,不少人搞笑改名叫「西多紙」、「西多片」、「紙西多」、「西多咭」。

該食客於日前在fb群組「香港茶餐廳及美食關注組」發文,表示光顧大型連鎖快餐店,點了雞髀配西多士套餐,指「雞比(髀)配西多士,好食,皮薄餡靚,大推,唔記得配糖漿。」照片所見,碟上的西多士厚度竟然薄如紙,樓主自備拉尺,實測西多士只有1毫米厚。

帖文引來網民熱議,有人搞笑指「面包都可以切到咁薄,有誠意」、「係炸一塊雲吞皮 ?」、「佢其實係... ...薄罉」、「腐皮黎嘅」、「用心良苦~突顯隻雞比嘅厚」。有網民認為「出餐嗰個見到塊西多士咁薄正常都要叫入面整過啦」、「呢啲麵包慳得佢幾多錢 索油都係索多些少」。

有網民質疑樓主「帶埋把尺去,早有預謀啦!」、「食飯都有把拉尺咁堅」,樓主回覆表示,「撈地盤呀」。

相關閱讀:

深港食店大不同?記者實測:深吃平靚正 港食一肚氣

斥油麻地茶記難食服務差 食客大呻「貼錢買難受」

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

連鎖快餐店西多士僅厚1毫米 網民搞笑改名叫「西多紙」

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦