點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

欲續在建造業發展 吴浩康拉攏爸爸開公司

Deep有意在建築業發展。

【點新聞報道】藝人吳浩康(Deep)到地盤打工被封為「真漢子」,他今日(3月1日)到上水出席建造學院舉辦的活動,與學生分享做地盤工作點滴,又即場獻唱兩首歌,大受台下學生歡迎。

Deep透露地盤工作在上月15日才開工,皆因近幾個月多了很好的商演、活動、春茗等工作,令他十分感恩。Deep更表示有意進修建造業,好想繼續在這行發展,但進修需和工作時間分配好。

Deep的父親做吊機工程,問他為何不承傳爸爸事業?他表示:「因為原本冇諗過做咁耐地盤,諗住有戲拍就唔做,點知做咗個責任出嚟,爸爸嗰行技巧性多啲,遲啲自己會開工程公司同爸爸嘅公司合併,佢想退休,但我唔畀佢退休,因為公司都要有人打理,佢想湊孫,但佢才華多冇辦法。」談到太太和兒子很旺他,他坦言:「所以好大動力。」形象正面的Deep,透露在街上遇到很多笑容,「之前形象差,人哋反應會爭啲,依家好似發夢咁。」

Deep又自爆曾投資音樂及內地企業培訓生意損失二百萬元,他稱:「好彩冇爭人錢,雖然未搵番,但慢慢回到血,可能一年內可以搵番,依家係成個人生形象高峰。」 

Deep還獻唱,台下學生反應熱烈。

(點新聞特約記者陳惠芳報道)

相關報道:

深感吸毒事件令父傷透心 吳浩康承諾為兒子做好榜樣

地盤捱出頭開個唱 吳浩康承認被張致恒呃過

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

欲續在建造業發展 吴浩康拉攏爸爸開公司

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦