點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

來論|國際特赦組織?「國際老屈組織」才對吧!

稀思路/筆是機場

如果大家有玩過「三國殺」,應該會記得有張錦囊牌叫「無中生有」,即係「無中生有」地摸多兩張牌,喺現實生活中,有啲組織都好鍾意用「無中生有」嘅方式去老屈人,有啲手段高明啲,屈咗人都唔容易踢爆,有啲手段就低劣啲,呢頭屈完人,轉頭就畀人踢爆,非常樣衰;好似國際特赦組織咁,幾日前仲聲大大,聲稱有名維吾爾學生抵達香港機場後被內地公安問話仲「失蹤」,但係兩三日前,就「更正」話個學生已經聯絡佢哋,佢根本就無去到香港。成件事清清楚楚,就係國際特赦組織擺明老屈,請問國際特赦組織,抺黑完人,唔需要道歉嘅咩?

睇返國際特赦組織嘅說法,真係十分可笑,佢稱對「涉事學生」安全感到高興,又話會繼續支持疑被侵犯人權嘅人或其親友嘅求助,又指會「繼續監察及紀錄維吾爾人在中國內外的人權狀況」,以及香港因為香港國安法後「倒退」嘅人權狀況;佢哋嘅表述,擺明喺度自High(情緒莫明嘅高漲),屈完人,扮無事,扮正義,仲要話會繼續監察人權狀況,大哥,你哋依家係幻想有人嘅人權被剝削,然後抹黑中國先真喎!

當國際特赦組織話有人喺香港機場失蹤時,除咗唔會Fact Check嘅西方媒體信到十足之餘,有啲自以為好醒嘅網民,話相關學生喺香港機場被「捉走」,特區政府梗係無佢入境紀錄,幫國際特赦組織「說好抹黑故事」;其實唔需要太多證據,我哋都好容易知道件事非常不可信,筆者想問下各位讀者,去過香港機場咁多次,幾時會見過公安喺香港機場,或者聽過公安喺香港機場「執法」?國際特赦組織嘅創作力量同幻想,真係嚇人一跳!

因為國際特赦組織嘅抹黑過於嚴重,特區政府就發表聲明,斥責國際特赦組織無就其無中生有、惡意抹黑特區政府嘅可恥不實言論作出道歉,並表示憤慨與不滿。全國政協副主席梁振英亦有喺Facebook發文,請國際特赦組織交代全部實情,並向「涉事學生」、香港特別行政區政府和中國政府道歉。筆者估計,國際特赦組織極有可能將事件輕輕帶過,唔會向特區政府道歉,但我哋要睇清楚呢啲所謂國際組織,佢哋都係以正義、公義之名,其實做咁多嘢,都係想針對同抹黑中國。

維基百科介紹,「國際特赦組織,是一個國際非政府組織,總部位於英國倫敦,致力於推動全球人權事業的發展,在全球擁有大約七百萬成員及支持者。該組織的工作方針是對人權狀況進行調研,採取相應行動,尋求終結各種侵犯人權的行為,並且為那些遭受迫害的人們伸張正義」,睇呢段由維基百科綜合嘅介紹,再睇下國際特赦組織做嘅「好事」,真係會忍唔住笑,國際特赦組織擺明屈人、陷害人,佢哋識就人權狀況做調研咩?要為受到迫害嘅人伸張正義,敢問一問,其身不正,何以正人?何以伸張正義?如果做錯事,冤枉咗人連一句道歉都無,唔好講咩假大空理念,佢哋以前、以後所做所講嘅一切,各位讀者要先問佢哋一句,「真的嗎?證據呢?」

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

來論|國際特赦組織?「國際老屈組織」才對吧!

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦