點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

港女斥廚師咳嗽傳染新冠 要脅賠償稱「我大把時間同你玩」

有港女日前與友人到尖沙咀半島酒店享用日式廚師發辦(Omakase),期間留意到師傅不時咳嗽,回家後即感頭痛不適,其後更確診新冠肺炎。她認為自己被廚師傳染,遂向餐廳投訴,要求道歉及全單退款,但遭餐廳拒絕,因而發文公審。餐廳得知事件後,於網上發文回應,解釋就事件的處理方式,同時公開與港女的對話內容,揭發港女曾以「去食環署投訴」及「facebook見」等要脅,更稱「我大把時間同你玩」,帖文惹來網民討論。

事緣有港女日前於facebook群組發文,稱本月18日與友人到半島酒店的日式餐廳「釧Kushiro」享用廚師發辦慶祝生日。她指當日到場才發現餐廳「樓底好矮,冇乜地方可以打卡,感覺好侷促」,又指食物份量不足,「冇乜特別,食完好似唔係好飽,冇諗過食過咁貴嘅餐都冇飽到要捧住個肚走嘅感覺,覺得有啲唔抵」。而最令她不滿的是,當日負責招待她與友人的是1名日本廚師,形容對方「佢成晚喺度咳,咳咗好耐,好明顯係病」。

港女指,當晚食完晚餐後便感頭痛不適,「夜晚已經開始覺得唔舒服,第二朝瞓醒就頭重腳輕,已經知道自己病咗」,認為自己是被咳嗽的廚師傳染。約3日後她再自行檢測,發現確診新冠肺炎,隨即以訊息聯絡餐廳經理投訴,質疑廚師帶病上班,導致食客受感染。

餐廳回覆訊息時就港女不快用餐經歷致歉,並提出致電了解情況。港女指,經理於通話中解釋,廚師有一定年紀,而其他同事亦無不適,「佢話佢同事冇病,只係普通老人家咳」,惟她不滿答覆,認定廚師是感染源頭,同時要求全單退款:「我知道老人家嗰啲咳唔係咁㗎,嗰位日本師傅咳得來仲要係有痰咳,好明顯就係病!」

港女批評餐廳不負責任,又稱要求退款只因經理問她有何要求,「我咁樣病發睇醫生同埋要請病假,成個星期都返唔到工,呢啲賠償冇人可以陪到畀我,我只係覺得佢呢間餐廳嘅師傅好唔負責任,病就唔應該繼續返工,因為佢哋係直接掂到食物,然之後畀我哋食,真係好影響人」。

涉事餐廳「釧Kushiro」代表(25日)於同一群組發文,貼出與港女的對話截圖,表示對其不快用餐經歷致歉,解釋無法答應退款的原因,「對於呢種『若果你哋唔退錢就上網寫衰你哋嘅做法』,我們絕對不能夠認同和妥協這種惡意威脅」。餐廳指,得知港女染疫後已消毒全店,並要求全體員工進行快測,未有發現有任何確診個案。

對話截圖可見,港女於電話通話後再發訊息批評餐廳「敷衍客人」,表明會於facebook公審,又稱「覺得最低限度你哋公司都應該要退返我嗰晚喺度食飯嘅錢畀我囉」。後來餐廳向港女傳送管理層回應及慰問卡,但她看過後僅回覆「咁facebook見」、斥對方「無真正正視我嘅問題,完全無諗過對我作出任何嘅合理賠償」。

港女又將有關餐廳的負評截圖,批評餐廳「原來係慣犯」,表明會向食環署投訴,甚至語帶要脅稱「你哋等收皮啦」、「你話你哋冇得開幾個星期呢條數金,定係我嗰晚食飯嗰條數金啲呢?我而家病咗喺屋企好得閒呀,我有大把時間同你玩!」。

餐廳回應時指出,被指控不時咳嗽的山口師傅有一定年紀,「有時氣管敏感會出現幾聲咳嗽,因此一路以來他和全店員工都是帶着口罩去招呼客人,一直以來亦都冇收過任何這方面投訴」,強調店方一向接受客戶的批評及建議,惟今次事件「始終找不到理由全數退款給貴客的原因」。

帖文引起網民討論,有人認為港女無理取鬧,難以將「中招」責任強加於廚師身上,批評她目的只為退款「食霸王餐」,「你希望餐廳賠償乜嘢畀你?你返唔到工畀返一個禮拜糧你?」、「香港真係投訴之都,中covid 都可以賴,仲要人賠償,用同一個方法去投訴,應該餐餐唔使錢」。

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

港女斥廚師咳嗽傳染新冠 要脅賠償稱「我大把時間同你玩」

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦