點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

原創微電影《出發2022》播映 米雪分享幕後故事

米雪參與《幸運熊》的演出。

港台成立25周年原創微電影《出發2022》一連四晚於「大灣區衛視」電視平台播出,微電影分別由《手錶》《幸運熊》《空間魔術師》及《轉型》四個故事組成,而米雪有份參與其中一個單元《幸運熊》的演出。

對於首次於「大灣區衛視」亮相,雪姐坦言興奮開心,「呢個亦都係香港政府一直以嚟都推廣同大灣區合作嘅項目,今次能夠有機會入到個節目,我希望我哋會做到更好,同埋有關機構一直宣傳同推廣,我哋一定支持,更加希望以後更多這些計劃我哋可以參與。」《幸運熊》主要講述疫情期間於醫院內發生的一切,雪姐直言:「一聽個故仔我已經覺得好好,係表揚醫護人員同述長者嘅心態,講佢哋腦退化,我一向都有做長者服務嘅義工,所以二話不說我就接咗呢部戲。」

微電影中,雪姐跟羅家英飾演一對唱戲的恩愛夫婦,丈夫在醫院養病時得了新冠,二人經歷生離死別,「戲入面我鍾意叫家英哥做『相公』,呢啲都係現場諗出來。我同家英哥還有好多打情罵俏嘅戲,我哋演嘅時候冇乜嘢,但好多工作人員見到我哋都忍唔住笑場,呢樣先最好笑。」

(點新聞特約記者陳惠芳報道)

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

原創微電影《出發2022》播映 米雪分享幕後故事

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦