點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

來論|空服歧視內地客 不解僱難道要「嘉獎」嗎?

稀思路/筆是機場

以下係一個情境題:

幾名空姐,喺飛機執勤期間,包括喺對話時,恥笑外國旅客唔識廣東話或普通話;有外國人由於喺香港生活過,所以聽得明佢哋講咩,之後投訴以及喺Facebook發帖,引嚟極大迴響,大家估下網民會有咩反應?

以少部分香港人尤其係黃絲崇洋媚外嘅心理,會話呢啲人搞衰香港個名,令香港形象受損,咁問題就嚟喇,如果歧視其他種族嘅人係要譴責,有空中服務員擺明歧視內地乘客,又點可以唔罰呢?

相信唔需要筆者多講解,大家都會知道,筆者講緊嘅係一單發生喺國泰航機嘅事情,有國泰乘客喺「小紅書」發帖,有空中服務員對話時歧視內地乘客,取笑乘客以英語索取毛氈時將「blanket」講成「carpet(地氈)」,仲有人用廣東話廣播勸乘客返回座位後,向其他同事形容乘客「聽不懂人話」,事情十分清楚,就係有空中服務員擺明歧視、矮化甚至侮辱乘客,國泰管理層決定解僱相關人士,筆者認為完全正確,算係伸張正義。

喺網上,一啲人以唔同理由為涉事空中服務員狡辯,包括話佢哋只係傾偈,或者指投訴乘客「玻璃心」,筆者咁睇,如果有人喺私人地方傾偈,無外人喺度,呢種狡辯可能仲勉強講得通,但係涉事空中服務員果時喺飛機執勤,嗰度係一個工作場所,亦係一個公開地方,無可能因為「佢哋自己傾偈」就當無事。至於質疑投訴乘客「玻璃心」,好老實講,呢件事唔係涉及投訴者有「咩心」,而係有人擺明玩歧視,係一個是非題,如果歧視係冇問題,香港唔需要有平機會,大家亦唔好講咩平等喇!

國泰今次嘅處理手法,總體而言係啱嘅,有空中服務員公然歧視內地乘客,公司應該採取果斷措施,但筆者諗問題諗得複雜啲,點解其他航空公司無出現嘅情況,會出現喺國泰身上?筆者先唔講佢係英資、成日服務外國人呢啲業務問題,一班空中服務員敢喺飛機攞內地乘客嚟諷刺、歧視,可能係代表咗部分員工嘅立場同心態,國泰管理層需要做嘅,仲包括要教導好員工,所有語言、種族嘅乘客都要尊重,而且講英語嘅乘客,絕對唔係高人一等!

睇返呢單新聞,有空中服務員笑稱If you cannot say blanket in English, you cannot have it(如你不能以英語說出毛氈,就不能取得它),一副睇唔起人嘅口氣,喺香港唔少人都鍾意間唔中講幾句英文以表現得自己「叻」啲,呢種觀念根本就係有問題,至少筆者唔覺得講英文嘅人係高貴啲;筆者反而諗,依家內地同香港交往頻密,唔識講普通話更唔方便。

最後,國泰有空中服務員咁鍾意講英文,筆者都送佢哋一句,If you don't respect passengers, you cannot be a flight attendant(如你不懂尊重乘客,就不能成為空中服務員)。

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

來論|空服歧視內地客 不解僱難道要「嘉獎」嗎?

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦