點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

李克勤開騷邀炎明熹現身合唱︰點解高咗咁多?

克勤和學生Gigi合唱。

【點新聞報道】李克勤在紅館舉行的《弦續李克勤‧港樂演唱會》昨晚(19日)舉行第6場,近日請了《中國好聲音》學生擔任嘉賓,昨晚他邀來同樣是他的學生、《聲夢傳奇》的冠軍炎明熹(GiGi),更反問她為何高了這麼多?場面搞笑。

李克勤說:「今日有好多小朋友嚟探我,我除咗係《中國好聲音》冠軍導師,我前兩年都係第一屆《聲夢傳奇》導師,都有個冠軍學生,最初見到佢時,只係一個16歲小妹妹,依家18歲啦!」

在李克勤介紹出場時,GiGi本站在升降台的,但升上台時站不穩,場面搞笑,李克勤即說:「你真係一日一日長大喎,點解高咗咁多?你都因住我啦!哈哈!」GiGi說:「你好,李生,我好開心見到你,點解咁高係因為今日着咗隻比較高嘅高踭鞋,今日裝扮未試過,有啲成熟。」兩人合唱《合久必婚》後,GiGi特別去找現場來睇騷的聲夢學員,跟他們互動合唱她的歌曲《好想約你》。

(點新聞特約記者陳惠芳報道)

更多閱讀:

捱眼瞓睇世盃 李克勤因英格蘭輸波唱《紅日》

人氣王Anson Lo名落十優獎 姜濤Jer炎明熹先拔頭籌

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

李克勤開騷邀炎明熹現身合唱︰點解高咗咁多?

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦