點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

坐食山崩燒錢5個月 移英黄絲疑患情緖病

愈來愈多移民英國嘅黃絲在網大吐苦水,細數當地生活血淚,指去年落地後一直搵唔到工作,坐食山崩燒錢燒咗五個月,雖然呢一刻未諗到要跳樓,但個心已經好抑壓,成日突然呼吸好差好暈,晚晚開始喊係咪唔夠努力,但又要喺香港親朋面前報喜不報憂。樓主話唔係想放負,只係想畀打算移英的港人有個準備。

樓主在fb專頁「香港人移民英國資訊分享」投稿,話本身喺香港從事科研工作,一落地聽人話撞正年尾較難搵工,但過埋農曆新年都係一樣,前前後後申請過幾百份工,得10份有面試機會,但都係食白果。

樓主自問唔係唔努力、唔係偷懶,有睇其他工種,乜種類工都搵過,連大小送貨平台都申請埋,亦有試過搵倉務員,之唔係個啲香港人幫香港人叫留資料,但最後都係冇回覆佢。他慨嘆「一開始都知道要啲時間,但無諗過咁差,好似連送貨做倉都無得做」。

樓主又話,當地樓租係平啲,但交市政府稅都交到呆咗,加理水電等的成本,其實同香港一樣或更甚,但又要喺香港親朋面前報喜不報憂,直言已「真的到極限」咁話喎。

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

坐食山崩燒錢5個月 移英黄絲疑患情緖病

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦