點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

來論|與受害者有「不恰當」性接觸?黃絲快來批評英國警察吧!

稀思路/筆是機場

由非法「佔中」開始,到黑暴運動時到達高峰,香港警察,依法執法,止暴制亂,但就非常不幸地成為咗攬炒派政客、支持者以至暴徒嘅攻擊對象;小則喺網上批評,大則喺街頭襲擊佢哋,甚至有暴徒會衝到紀律部隊宿舍「恐襲」紀律部隊成員嘅屋企,而基於攬炒派「禍必及妻兒」嘅恐怖心理,警察子女被欺凌同起底都特別嚴重。如果要問筆者,筆者絕對支持香港警察,因為如果無咗佢哋,香港都唔知會亂成點;如果市民尤其係黃絲對警察要求咁高,筆者真係想知道,一啲移英黃絲,佢哋係點睇一啲辦案效率低,而且會借機同報案人等進行不恰當性關係或性接觸嘅英國警察呢?

根據英國《觀察家報》揭露,原來自2018年以來,英國英格蘭同威爾斯地區嘅22個警察部隊中,就有近80名警員同罪案受害者、證人或者疑犯,進行不恰當嘅性關係或性接觸,因此仲面對紀律處分;有家暴案嘅受害者表示,自從自己去警局報案,就有負責警員不斷向佢發短訊,又問佢鍾意去邊度做運動,令人不勝其擾,甚至令受害人諗過自殺。睇到呢啲新聞,英國有咁多由香港移居過去嘅黃絲,佢哋係咪應該要快啲走出嚟聲討英國警察?如果唔咁做,最大可能,就係佢哋去到人哋國家,連聲都唔敢聲。

睇返英國警察嘅醜聞,有啲地方大家真係可以細思一下,例如涉案嘅警察部隊,其實只係來自半數英格蘭同威爾斯嘅部隊,即係話今次揭露出嚟嘅數字,可能唔夠一半,亦可能只係冰山一角;另外,就係部分涉事警員被革職或者自己辭職,但仲有部分仍然留職,只係面對較輕嘅處罰,當中係咩原因呢?證據不足?事件輕微?定係外國一直有類似文化?凡此種種,英國警察嘅紀律性,可能好值得大家商榷。

睇公開資料,英國早前就有警員承認喺任職期間,犯下多宗強姦案,上月被判終身監禁;另外,亦有警員喺兩年前綁架、強姦同謀殺女性,呢啲事件,都令人更加關注英國警察嘅惡行。對於英警嘅紀律,唔同人可以有唔同嘅判斷,但筆者想講嘅係,所謂「西式民主國家」,就算係以直接或間接方式選出領導,「民主」絕對唔代表呢個國家「Okay」,因為「西式民主國家」除咗捧到天咁高嘅「一人一票」外,喺好多範疇包括經濟、民生以至治安,其實情況都係慘不忍睹。

同樣係《觀察家報》嘅報道,之前就報道過半數英國警察或警察單位查案水平唔達標,令筆者諗起之前去咗英國嘅攬炒派商人周小龍,將車輛泊喺停車場,車窗被毀,現場員工唔想理,警察都係唔想理,甚至連去現場調查都冇,之後通知佢因為「沒有足夠證據及線索,你的案件調查已終止」;係囉,去英國,隨時遇上盜賊,然後又會遇到「幫你唔到」嘅英國警察,大家話幾「好」呢?當一啲攬炒派政客同支持者抹黑香港警察時,其實服務我哋嘅香港警察,唔單止稱職,更加係完勝一啲唔查案或者不時「打死」疑犯嘅外國警察!

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

來論|與受害者有「不恰當」性接觸?黃絲快來批評英國警察吧!

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦