點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

中年好聲音|譚校長爆曾志偉聽《一生中最愛》都流淚

支嚳儀唱《愛情陷阱》性感十足。

無綫真人騷《中年好聲音》,昨晚(26日)一集是《譚校長金曲!爭入12強!》,15強選手輪流獻唱校長金曲。是集愈戰愈強的支嚳儀(Venus)獻唱迷幻版《愛情陷阱》,大晒唱功和女人味,更加入自己創作的英文歌詞,最終獲得91分成全晚最高成績。

獻唱《小風波》的周吉佩表現平穩,獲得83分。原來吉吉選唱歌曲背後原因勁有愛,他說:「我同太太有好多起起跌跌,喺太太生第二胎之後,曾經鬧過一場好大嘅交,差啲去到婚姻(離婚)邊緣,所以唱呢隻歌係諗住同佢講,我哋會有將來。」並即場再向太太Say Sorry。

鮑大人聽到《忘不了你》便會哭。

而身為大熱的「小龍女」龍婷跌落「校長室」(危險區)最令人跌眼鏡,獻唱《水中花》的龍婷笑言見校長緊張到腳震。至於「鮑大人」鮑聖光挑戰高難度獻唱《忘不了你》,惟唱不出歌曲心噏感覺,僅獲得70分,鮑大人在台上直言很喜歡校長,更一度哽咽說:「有啲歌我聽校長唱,係會流眼淚,但我點解會喊呢?我又講唔出喎。」譚校長聞言即爆料說:「曾志偉都係咁樣,我每次唱《一生中最愛》佢就會喊,我都唔知點解佢會喊。」

譚校長爆料曾志偉聽《一生中最愛》就會喊。
譚校長不知道曾志偉為何會哭。
曾志偉聽到《一生中最愛》就會哭.

之後校長續爆唱《忘不了你》趣事:「阿驄(林敏驄)寫呢隻歌畀我時,佢畀我嘅歌詞係手寫嘅,最後嗰句唔知係咪有眼淚滴咗落去,忘不了你個『不』字變咗個『七』字。」又自爆當年錄音時為了唱出心噏味,更空肚飲酒「進入狀態」:「呢隻歌好難唱,通常我錄歌一兩個鐘頭就走得,點知呢隻歌由2點唱到6點,後來空肚飲咗4分3支拔蘭地……就係你哋聽到嗰啲。」

(點新聞特約記者陳惠芳報道)

相關閱讀:

中年好聲音|曾是同隊波友 阿倫重遇吴大強叫師弟

中年好聲音|前助手参賽 蘇永康任評審稱畀分會Harsh啲

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

中年好聲音|譚校長爆曾志偉聽《一生中最愛》都流淚

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦