點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

尾場任嘉賓服裝費心思 Sammi襯Gigi黑白雙星耀舞台

Sammi形容和Gigi衣服是黑白雙煞。

梁詠琪(Gigi)《時間遇上我們》演唱會,尾場於昨晚(19日)上演,更邀得天后鄭秀文(Sammi)擔任嘉賓,兩位天后合體,單是衣着已狂吸觀眾眼睛。

Sammi穿上紅黑色一字膊連身裙現身,全場哄動,其衣着與純白色裙的Gigi形成強烈對比,二人合唱《蕩失》和《我們都是這樣長大的》。Sammi又說:「我今日挑選這衣服是來襯你,『黑白雙煞』。而且我呢條裙有意思,你唔覺好似一隻蝴蝶咁樣,我覺得Gigi喺我心目中就好似一隻蝴蝶,於不同時間與不同的人,在人生旅途上面都有一種蛻變,並在不同時間交畀佢最鍚嘅歌迷,就好似一隻蝴蝶不停不停咁蛻變。」Gigi對Sammi的衣服都讚嘆不絕。Gigi笑指Sammi是「睇住我入行嘅朋輩歌手」,說入行時經常聽Sammi的歌,Gigi更表示Sammi是她一位很欣賞的歌手及演員,做任何事情都十分認真,更感謝Sammi為了她的演唱會特地去練習了《蕩失》一歌。

Sammi於7月紅館開唱,她於台上興奮地說:「7月開演唱會,嚟睇啊!嚟睇啊!」而Gigi亦笑說:「7月,好啊,我哋一齊包咗一場,祝你演唱會順利。可以同Sammi每一次係台上演出都係一種榮幸,一種光榮。」

梁文禮帖文。

此外,商台DJ梁文禮日前睇完Gigi頭場演出之後,分別於兩個社交平台貼文,一個是讚她,一個是踩。其中踩Gigi寫道:「個flow差,歌編得差,舞差,當然佢唱得差啦~其實都預咗,但係無諗過咁離譜,唱K咁!!連《愛自己》都入唔到呀大佬。我全晚都睇得好掹,坐立不安……唯一想讚嘅係,佢短頭髮真係好靚好襯佢,身形好,將啲醜嘅衫都carry得好,好似呢件『着上一張抹完鼻血嘅紙巾』咁。」

Gigi這服裝好看與否,見仁見智。

(點新聞特約記者陳惠芳報道)

相關報道:

梁詠琪紅館開騷 小嘉賓鋼琴伴奏《未來的未來》

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

尾場任嘉賓服裝費心思 Sammi襯Gigi黑白雙星耀舞台

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦