點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

黃之鋒獄中千字文 勁插張秀賢欠債變節

攬炒派前元朗區議員張秀賢被踢爆「借錢唔還」兼「變節」!曾同張秀賢一齊創立學民思潮、現正還柙嘅黃之鋒亦不耐寂寞喺獄中撰文湊熱鬧,話今時今日人們對他的評價,早於10年前已有跡可尋咁話。

黃之鋒嘅社交平台上載咗一篇佢嘅千字文,話其實「學民思潮」運作將近五年,張秀賢只待過一年半左右。他提到早於2013年「學民」內部換屆選舉,當時張秀賢未能連任學民發言人,期間發生兩件事情值得斟酌,其一係張喺書展經「Roundtable」推出新書《90後是咁樣的》文集,當中八成輯錄文章都係來自多位學民成員撰寫,然而所得版稅卻由張一人淨袋,惹起組織內非議;其二喺換屆投票前嘅質詢環節,張既不承認亦不否定自己有跟「中間人」打交道,遭同儕質問時亦只是含糊其詞,支吾以對卻又情緒激動,結果落選後就退出「學民」。

黃又話到2014年非法「佔中」,其間同政府官員面談嘅5個學聯代表並唔包括張秀賢,「據悉亦跟同輩擔心他與中間人過從甚密有關」。黃之鋒最後話,政治上如果突然靠攏光譜另一邊,可能係本來的圈子風評甚差,簡單來說就是相當「伏」的人喎,真係一地花生。

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

黃之鋒獄中千字文 勁插張秀賢欠債變節

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦