點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

來論|張秀賢借錢故事「下集」 受害者反被圍攻?

稀思路/筆是機場

喺上一篇文章,筆者分析過張秀賢「借錢事件簿」,指出張秀賢之所以可以問咁多人借到咁多錢,當中嘅根本原因,在於張秀賢嘅名氣以至影響力,完全係被攬炒派各路人馬吹捧出嚟嘅,佢就係借住呢份名氣嚟將個「借錢雪球」越滾越大;筆者喺文章尾段,仲講到呢場「借錢」風波,仲會繼續燒落去,文章寫唔夠兩三日就有最新進展,網上不開名「討債」嘅KOL,竟然倒返轉成為被攻擊對象,事件又再顯示出攬炒派內部嘅荒謬。借錢嘅人係咩人,大家先唔好評論,但如果借咗錢出去絕大部分款項都未收返,仲要比「同路人」攻擊,攬炒派係咪又喺度玩緊blame the victim (怪責受害者)呢?

筆者呢幾日一直喺度睇關於張秀賢同討債者嘅網上討論,發現咗兩個有趣現象,第一就係事件主角張秀賢,基本上喺部分攬炒派眼中,佢已經變咗節唔係「同路人」喇,對於攬炒派部分人士嚟講,呢個處理方法「最簡單」,張秀賢衰,除咗衰借錢,仲衰在已經投向其他陣營,所以攬炒派可以批評、遺棄佢,只要當佢唔係自己人,陣營內部嘅問題就「解決」咗喇,成件事真係夠「easy」!

第二個現象就如筆者開首所講,追債者已經成為被攻擊對象,而且係非常唔客氣嗰隻。張秀賢「借錢」事件之所以成為社會焦點,係因為KOL渾水喺網上面「不具名」地公開事件,呢幾日睇渾水嘅社交媒體,原來已經有人將佢「再黑化」,例如話佢講嘢有違事實,唔鬧當權者鬧其他人,甚至話佢係「熱狗」(即熱血公民人士,指人係「熱狗」除咗有貶意,亦有指人玩分化嘅意味);當受害人可以變成「加害人」,攬炒派思維真係超乎常人想像。

關於渾仔呢個人,筆者先唔評論佢,但將心比己,如果有人借咗筆者一筆錢,唔還錢,唔好話上網唔開名講呢件事,就算係筆者入稟法庭追討,甚至申請對方破產等等,都係天經地義;掉返轉講,如果其他攬炒派分子先係受害者,又會點做?繼續唔出聲?因為借錢嘅係所謂「同路人」所以就由佢?如果追債、公開事件有錯,咁攬炒派嘅是非觀,真係一如喺其他事件一樣,都係鍾意掉轉嚟講。

張秀賢「借錢」事件,本來係攬炒派陣營嘅內部矛盾,大家睇完、笑完,基本上都唔關我哋事。但筆者仲好記得,之前無論係違法「佔中」定係黑暴運動,佢哋都好似表現得好齊心,依家又因為一個「錢」字,就即刻變成死敵,無論係借錢嘅、追錢嘅都要攻擊?說好的齊上齊落去咗邊?到目前為止,張秀賢到底確實爭人幾多錢,仍然係一個謎團,因為消息就指其實佢喺學生年代已經有借錢習慣,當初有份吹捧佢嘅人,包括KOL沈旭暉,喺網上發表「家書」論及張秀賢,聲稱係「難以入眠的新聞」,其實如果想入眠好簡單啫,當初有份捧到張秀賢天咁高,到咗今日,唔係咁衰唔幫佢呀?沈大師!

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

來論|張秀賢借錢故事「下集」 受害者反被圍攻?

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦