點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

來論|張秀賢歷盡滄桑 歸來竟為「借錢」?

稀思路/筆是機場

最近,一名攬炒派政客被指借錢唔還,而且受害人據報多達70人,一時之間,網絡上除咗出現一陣陣聲討潮之外,亦有唔少人瘋狂恥笑攬炒派,原來啲人表面講得幾正義都好,骨子裏唔單止無風骨,而且仲要借個政客名號嚟「借錢」,大家講緊邊個?相信唔需要筆者講,大家都知道係講緊前元朗區議員張秀賢,有人睇「借錢」問題,會睇成係攬炒派「內鬨」,而筆者睇到一個深層次問題,就係張秀賢之所以咁有「影響力」,令到咁多人「借錢」畀佢,其實講到底,係因為攬炒派有啲所謂KOL捧到佢天咁高,既然咁把炮,要借起錢上嚟,自然亦容易得多啦!

大約喺兩年多前,當時張秀賢要參選立法會功能界別,攬炒派KOL沈旭暉就同張秀賢有個對談節目,剩係睇條題已經夠勁,叫「歷盡滄桑,歸來還是少年:張秀賢由學生領袖到議員」,對談節目畀人感覺,就係係咁畀位張秀賢吹捧自己,沈旭暉喺節目又問張秀賢,佢出身中產,可以考公務員等等,做乜從政咁大「犧牲」,二人「鬥吹」一輪之後,張秀賢又講到做生意、參選理念,仲喺度宣傳佢「商貿之港,重現光芒」嘅理念,依家睇返轉頭,張秀賢嘅「商貿之道」,唔止有「光芒」,而且係「光芒萬丈」!

如果大家上網搜尋一下,會發現網上面仲有其他以前吹捧張秀賢嘅內容,例如某媒體就有一篇文章,大字標題寫「張秀賢是菁英」,內文提到「張秀賢中三時,即2008年加入環保觸覺,2012年是學民思潮的發言人,要同時兼顧社運和學業,所花精力是常人的兩倍,張入大學後,還精力充沛地當過學生會會長。換言之,張其實已戰鬥了9年,年紀雖輕,但已是政壇老將,可知其戰鬥力之驚人」,又指「他(張秀賢)政治經濟,有紋有路,我從來沒見到過這麼熟悉經濟議題的民主派/本土派,頗出意料之外。我早說了,我看政治人物,從來不看立場,只是擇優,總之是有才華的菁英,或有潛質的年輕人,我便支持,就是這個邏輯。」

睇以上內容,筆者就會覺得,以上說話係咪呃人呢?未必,張秀賢可能真係叻仔,但要注意嘅係,一個人叻,仲要睇佢嘅叻用喺咩地方,如果一個人叻而有用在適當嘅地方,咁當然係好事;但如果一個人叻,係用在反中亂港,最終無路可走,可能就會「越走越錯」,張秀賢可能就係一個例子。今次「眾借(錢)」事件,當好多人喺度諗點解張秀賢可以問到咁多人借錢嘅時候,其實根本原因,就係因為當初,佢係由一大班攬炒派人士捧出嚟,令佢喺圈子內有影響力,有咗影響力,借錢都當然容易啲啦。

從張秀賢事件,我哋仲會睇到一件事,張秀賢被指以「選舉開支」、「自己撞車,家人撞車」同「去台灣發展水果事業」等理由借錢,但又被揭發「買車、和女友去外國旅行幾個月」等等,如果事情屬實,算唔算係詐騙?點解畀佢呃嘅攬炒派分子,唔報警,而想畀機會佢改過?其實,呢種又算唔算係攬炒派鍾意「私了」嘅作風?借錢容易還錢難,睇嚟呢場「借錢」風波,仲會繼續「燒落去」。

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

來論|張秀賢歷盡滄桑 歸來竟為「借錢」?

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦