點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

同偶像張家輝合作 偉霆親拍打戲:「唔衰得畀佢睇」

由張家輝、陳偉霆及譚俊彥主演的英皇電影《爆裂點》今日在中環開工。

由張家輝、陳偉霆及譚俊彥主演的英皇電影《爆裂點》今日(30日)在中環開工,老闆楊受成專程到場支持。家輝與偉霆在片中不乏對手戲,於現場互笠高帽,家輝更讚偉霆身手敏捷。

家輝說:「他拍打戲很像電動車叉滿電般,敏捷過依家嘅我,我當年都好敏捷,依家就遲鈍咗啲!」談到早前拍跳天橋拗柴受傷,家輝指事發2周仍未完全康復,如拍跑同打戲需要就力。

久未拍港片的偉霆,笑指感覺舒服,因幾個月只專心一套戲,由於拍攝初期家輝不了解他,遇上高難度場口時,不時問他能否應付:「我係唔衰得畀佢睇,所以演出時要搏命,大部分動作戲都盡量自己做。」更指家輝受傷當日原定不用他上場,但他仍願意嘗試跳,首take順利通過,至第2 take才受傷,但事後家輝堅持完成當日戲分,問到是否封對方為偶像?偉霆表示:「一直都係。」對於為拍該片推不少內地工作,偉霆指不能用錢衡量,問到與何穗拍拖傳聞,偉霆不斷以專心工作來回應,貪玩的家輝即揶揄他,偉霆卻笑說:「我同阿媽拍拖,擺阿媽上枱。」

譚俊彥則透露已有7年沒有拍電影,現時感覺既新鮮又熟悉,更指與同片的陳偉霆,早於10多年前合作過電影《出軌的女人》,黃又南也曾不只一次合作過,反而與張家輝卻首結片緣。他在片中演奸角留鬚造型已維持了幾個月,加上要曬黑皮膚,令日前現身兒子小一面試時,老師們也被其一身打扮嚇親:「成個毒梟咁,都真係幾驚,我仲要戴埋口罩,佢哋見我個樣咁奇怪,以為我精神有問題,不過呢個造型要Keep到月尾,稍後仲要去馬來西亞拍。(好多打戲?)我幾乎全部都係打戲,有場戲同又南打,佢都食得我好勁。(有冇受傷?)大家都有,但都係皮外傷。」

(點新聞特約記者陳惠芳報道)

相關報道:

張家輝女兒極罕曝光 似足關詠荷

(有片)譚俊彥拍月餅廣告憶童年 離港時以視頻隔空陪伴家人

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

同偶像張家輝合作 偉霆親拍打戲:「唔衰得畀佢睇」

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦