點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

陳煒跟老公婚宴3次咀嘴 朱晨麗接花球感情隨緣

一對新人連咀三次。

藝人陳煒昨日(26日)與陳國強醫生已正式簽字成為夫婦,二人晚上於酒店設宴,大批圈中好友到場祝賀。其中朱晨麗更接到新娘拋的花球,暫時未有男友的她表示「一切隨緣」。

宴會約在晚上8時開始,煒哥穿上長婚紗、在恩師鄭偉強的陪同下進入會場。鄭偉強之後就將煒哥交到陳醫生手中,並説:「你一定要好好對佢,如果唔係我唔會放過你。You are a lucky guy!」二人眾親友見證下交換戒指,並且在眾人起哄下三度親吻。

二人交換戒指。

之後煒哥向在場的好友一一道謝,煒哥謂:「首先要好感激鄭偉強先生陪我進場,喺呢度無人比佢夠有資格。因為佢係主宰我呢26年嘅演藝人生嘅好重要嘅一個人,當年如果唔係佢喺垃圾桶執番我份報名亞洲小姐履歷資料,就肯定冇今日嘅陳煒。」她又特別感激曾勵珍(珍姐),因為珍姐甚少出席藝人的婚禮,但昨晚仍在百忙中抽空到場,感激珍姐的愛錫。當煒哥提到鮑起靜時,對方更是激動得熱淚盈眶,場面相當感人。

煒哥答謝完各位好友後,輪到新郎哥發言。新郞哥更趁機說出「愛的宣言」,答謝老婆,他表示:「要多謝嘅人,佢都講曬。我想講,我以前叫佢Honey,但今日之後會改口,叫佢陳太或者老婆。過往佢陪伴咗我4年,呢段時間係我人生中,最開心嘅日子,多謝你,I love you!」在場人士拍爛手掌。到尾聲的拋花球環節,在場原來只有兩位單身女士,在朱晨麗及江美儀的熱烈競爭下,結果由朱晨麗成功奪得。

(點新聞特約記者陳惠芳報道)

相關報道:

婚紗首飾逾七位數 陳煒獲老公承諾照顧一世

陳煒甜嫁醫生男友 嫁衣新相「金光閃閃」

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

陳煒跟老公婚宴3次咀嘴 朱晨麗接花球感情隨緣

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦