點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

港姐2022|林鈺洧被指「性女冠軍」 曾志偉:每人都有過去

無綫主席頒獎給各位港姐。

港姐冠軍林鈺洧今日(26日)亮相無綫亮燈儀式。她透露父親林俊賢在她獲獎後已第一時間以短訊恭喜她,對於有指她獲獎後受訪的言論不尊重父親,她解釋:「佢知我講乜,因為係佢教我講。」

林鈺洧之前在ViuTV節目《對號入座》中大膽談性史,她表示:「已經過咗去,希望大家集中我當選以及未來一年嘅港姐工作,我以前細個因為工作關係要講,其實個節目係講星座,唔係關於嗰方面。(你畀人話係性女冠軍?)時間沖淡一切,未來我會履行港姐職責。(擔心影響港姐形象嗎?)我行得正企得正,我本身係個正直嘅人,冇做缺德事。(之後慎言?)當然,今次上咗好大一課,冇諗過身為公眾人物,講句說話會Last咁耐。(有冇後悔上呢個節目?)唔後悔,每個節目都訓練到唔同方面。」

對於林鈺洧被形容是「性女港姐」,而季軍梁超怡有紋身也能當選,志偉力撐她們:「其實歷屆港姐有啲都有紋身,只係遮得好,而且紋身已經好普遍都係時代趨勢。至於冠軍,我哋唔會翻佢舊賬,每個人都有過去,見到佢進步好大,之前好大隻,比賽期間減咗10公斤,呢個唔容易,加上佢答問環節係好彩,揀中喜怒哀樂嘅題目,唔使答,只做表情,其實佢初時唔係最高分,答問環節搶到好多分。」

提到之前港姐泳裝被批評少布,志偉指未有因相關言論而更改泳衣設計,設計全交由設計師負責,問到無綫會否就相關言論有進一步行動?他說:「冇,我之前一直冇出嚟講,因為坊間回應畀我自己回應更好。(有冇因為被點名批評而唔開心?)冇所謂,我嘅高度係咁,我唔平望唔通望天咩,一笑置之。(覺唔覺得今屆港姐多是非?)歷屆都係咁上下,今年算少,可能因取消了準決賽,亦因此總決賽有19位參賽佳麗要取消了一些才藝表演環節。(有指聲夢學員表演太長?)一班小朋友是表現追夢,難得上紅館舞台,不過是在11個環節中分1個給他們。」

(點新聞特約記者陳惠芳報道)

相關報道:

港姐2022|林鈺洧出席無綫台慶亮燈 心情大靚未見倦容

香港小姐2022|三甲出爐 林俊賢愛女林鈺洧奪冠

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

港姐2022|林鈺洧被指「性女冠軍」 曾志偉:每人都有過去

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦