點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

渣哥毛記鬼打鬼 網民:「終於現眼報…」

黃絲見利忘義,又見鬼打鬼!臭名昭著的「黃色經濟圈」推手「大渣哥茶記」(渣哥),昨日在社交網站發文聲稱,想向大股東「毛記葵涌」購回股份,怎料對方獅子開大口,開出以倍數計的價錢,令整個團隊感到非常震驚。渣哥又話團隊可能會集體辭職,並揚言這是「向財雄勢大的上市集團作出抗議控訴的唯一方法」。昔日死對頭「龍門冰室」支持者開嘅fb專頁「渣家軍人西炒車事件簿」成員「Charles Wong」連環發帖,話「呢粒大花生真係好食,等咗咁多年,終於現眼報…」。

「Charles Wong」在帖文話,渣哥簡直係黃圈之恥,「之前就扮老C,枉100毛開行Turbo幫手搞C咗龍門,而家要分身家,又唔畀人連本帶利走,只可以畀番人哋幾年前入股時嘅計算,現有嘅所謂『市值』??食相極難睇,當人哋係condom咩…?」譏諷渣哥又玩網上公審, 乘機唱衰人。

網民「紅白藍孩 RWBB」則揶揄「一年幾千萬營業額嘅『小店』仲係咪小店?打篇文就想營造到自己小市民單挑大財團咁」,有爭議就出篇長文反覆提醒大家自己係幾咁「毋忘初心」,直指嗰句「沒有渣哥的渣哥仲係唔係渣哥」,真係情緒勒索嘅教科書喎。

翻查資料發現,經營黃媒《100毛》及《毛記電視》的「毛記葵涌」,2018年底入股經營小食店的「渣哥一九九六」,持股49%。2019及2020年,毛記分別兩次投資經營餐廳的「大渣哥」及「大渣哥(貳)」,同樣持股49%。

相關閱讀:

黃店為「錢」攬炒 揭食店喪吸金

歡迎到Apple/Google play store下載 「點新聞」app

iPhone App: http://apple.co/2MxsmE1

Android App: http://bit.ly/36EmZtD

華為App: https://urldra.cloud.huawei.com/ezfJy81ETm

或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

渣哥毛記鬼打鬼 網民:「終於現眼報…」

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦