點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

罕談與亡父相處點滴 陳煒哽咽落淚:陪伴時間太少

陳煒罕有大談與亡父相處點滴。

準人妻陳煒(煒哥)早前接受無綫娛樂新聞台《星光路上》訪問,她罕有大談與亡父相處點滴。她坦言由於父親離世時年事已高,接受他離世事實不算太難,反而最難過的是自己心中的關口:「我覺得自己好少時間陪伴喺佢身邊,係過唔到自己嗰一關。」

煒哥坦言父親雖然沒有說出口,但她清楚感受到對方以自己為榮:「我知道佢成日攞我啲相畀佢啲朋友睇,會好開心聽到人哋讚美我。」煒哥透露由踏入十八歲開始,陳父每年都會為她拿取「香港小姐」報名表格,只是煒哥當時因為害羞未有予以理會:「着住泳衣行嚟行去咩,唔得架嘛。」問到有沒有承諾過父親要做出成績?煒哥即哽咽說:「其實冇特別講呢啲,2018年我拎到『最受歡迎電視女角色』,同馬國明一齊夾份搞慶功,我都有請爹哋嚟……(開始淚崩並以紙巾拭淚)當時爹哋係好開心可以分享到我嘅喜悅。」

說回選美,煒哥笑指之後因為化妝師朋友鼓勵她多開眼界才決心參選亞姐;雖然憑亞姐冠軍身份入行更一開始便可當女主角,但煒哥卻因而碰釘無數。煒哥指當年便被鄭則仕鬧得好甘:「因為佢要求好高,令我短時間內急速成長。25年前如果冇佢,我相信我今日成績應該冇咁好。因為Ken帶領,令到我慢慢知道咩叫演戲。」煒哥坦言不介意加盟無綫後重新「由低做起」、或是需要性感演出;反而她覺得最大挑戰是演霸氣角色:「同我本人性格落差太大,本身我把聲好柔弱,依家慢慢練到粗豪晒。因為要做有氣勢嘅角色,你必須用到丹田嚟講對白,好攰!尤其《宮心計2深宮計》,攰到不得了。」

煒哥在《黯夜守護者》戲份最重,她還說「好開心可以同到展鵬合作,起碼十幾年冇同佢合作,依家佢好成熟同好MAN。」

(點新聞特約記者陳惠芳報道)

更多閱讀:

開心無敵獎門人|扮拍內衣廣告 陳煒被笑「推波助瀾」

TVB懸疑劇《黯夜守護者》下周一上線  陳展鵬攜手陳煒上演警匪奇遇

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

罕談與亡父相處點滴 陳煒哽咽落淚:陪伴時間太少

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦