點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

曾目睹男友偷食 苑瓊丹悟「美滿婚姻」態度:放任

苑仔對「美滿婚姻」有了獨特看法。

王祖藍擔任主持《有個閨密叫祖藍》,昨(4日)晚第六集嘉賓是苑瓊丹(苑仔)。談到她的代表作《封神榜》,她坦言劇中每滴都是真眼淚,因她實際處境或是角色背景,均是「忠孝兩難全」。

苑仔說:「嗰時要返內地取景一個月,未幾家人打來話我阿媽中風。你屋企人有事又要堅守工作,係忠孝兩難存嘅。到我返香港落機,見到媽已經瘦晒,我諗吓佢啱啱出院,係好難受嘅事……所以《封》對我嚟講係唔使用眼藥水,係一個最成功而又最難受嘅日子。」苑仔說到此處不斷拭淚,並謂希望觀眾朋友能多點支持演員們。

其後,母親離世除了令苑仔明白世事無常,亦讓她在愛情方面有所成長。事緣苑仔曾因目睹男友偷食大受打擊,更一度不再相信愛情:「點解後尾我咁多男朋友呢?因為覺得個個都係咁架啦!到我媽媽走咗之後,我睇番轉頭其實你唔好淨係睇人缺點,你要睇到人優點先得,咁好多嘢就唔會計較。」自此苑仔學會感恩,並對「美滿婚姻」有了獨特看法:「有個人喺旁邊不斷支持你其實係一件好事。最美滿嘅婚姻係咩?係放任。你鍾意做咩?隨便!信任係會有要求喺裏面,放任係一啲要求都冇。」

(點新聞特約記者陳惠芳報道)

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

曾目睹男友偷食 苑瓊丹悟「美滿婚姻」態度:放任

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦