點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

聲夢傳奇2|為淘汰學員與二汶爭持不下 JW棄權爆喊

JW激動落淚。

《聲夢傳奇2》比賽進入白熱化階段,昨晚(6日)最新一集,由於紅隊後來居上,藍隊勝出需要淘汰一名學員,導師JW(王灝兒)與林二汶為淘汰哪個學員爭拗不已,JW更激動落淚。

林二汶冷靜分析。

在第一輪「淘汰人選」中,侯雋熙(Duncan)、金永衡(金仔)、蕭呈謙(Nicole)三人入圍,JW與二汶更為Nicole應否「有得留低」爭拗不已。JW說:「Nicole爭啲技巧,佢需要改善嘅嘢唔係短期內可以改到。」不過二汶卻力保心頭好,她說:「長線真係見到呢個小朋友有潛質有Dramatic改變,如果佢真係有星途,何必呢個時候嘥咗佢。」陳奐仁亦力讚Nicole有其獨特優勢:「佢係有種特質可以咩都唔使做,都一樣得人鍾意。」

JW(右)陷入兩難,Alan從旁安慰。

之後,二汶提議將本輪憑《垃圾》唱出成績的陳昊廷(Timothy)加入被淘汰考慮之列,皆因覺得對方潛力有限,惹來JW激動反對,「我真係Foul唔到佢,佢今次太Shockingly Good,值得擁有多一次機會。」經過多番拉鋸,二汶決定捨棄金仔,令覺得金仔不俗的JW大感進退兩難,最終JW放棄淘汰決定權,並情緒激動向二汶說:「I will kill you if Nicole hasn't done anything good next time!」

最終JW放棄淘汰決定權,情緒激動。

最終,藍隊總監陳奐仁忍痛宣布金仔成為本輪被淘汰學員。至於不捨金仔的JW,直到宣布金仔被Foul一刻仍是淚流不停,需要Alan從旁安慰。

金仔最終被淘汰。

(點新聞特約記者陳惠芳報道)

更多報道:

(有片)《聲夢2》陳昊廷激嬲導師 JW發火轟嘥時間

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

聲夢傳奇2|為淘汰學員與二汶爭持不下 JW棄權爆喊

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦