點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

否認撻着周嘉洛 陳瀅:只係友情冇愛情

全劇演員頂着炎熱宣傳。

無綫新劇《痞子殿下》今日( 26日)在將軍澳電視城進行宣傳。炎熱天氣下,出席演員周嘉洛、周嘉洛、陳瀅、王灝兒(JW)、朱敏瀚、張頴康、麥美恩等仍以古裝上陣。周嘉洛指劇集由5月拍到9月,已習慣炎熱天氣,個人變得相當耐熱。

周嘉洛陳瀅否認拍拖。

有傳周嘉洛與陳瀅因拍劇傳撻着,兩人再次否認緋聞,陳瀅說:「我哋係大家一齊撻着,但係冇愛情,只係有友誼。」嘉洛亦稱沒有愛情元素,大家合作得相當開心。問及周嘉洛劇接劇播出,與視帝郭晉安看齊,他說:「咁啱啫。不過,呢部是喜劇自己唔係咁睇好,因為張頴康同小寶(陳嘉佳)呢對真係冇得頂。」講到戲中與朱敏瀚扮女人搞笑,可擔心觀眾反感?他說:「喜感好主觀,觀眾可能唔接受會唔睇架,我哋自己拍都好反感,連播都冇睇,瞌埋眼拍完等出街。」

陳瀅承認越拍越肥。

陳瀅拍此劇由初時面尖尖拍到面圓圓,她說:「我們一齊拍戲、一齊玩一齊食,有時情願一齊食早餐都唔要瞓。」

(點新聞特約記者陳惠芳報道)

 

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

否認撻着周嘉洛 陳瀅:只係友情冇愛情

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦