點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

林子博英國確診 惟只能在家隔離

林子博在英國「中招」。

去年8月底帶同一對仔女移居英國的前TVB藝人林子博,今日(10日)在自己開設的頻道自曝確診感染新冠病毒。

林子博戴上口罩拍片談及確診經過,稱自己1月7日晚感到不舒服,「沾寒沾凍、發燒,周身唔聚財」,感到自己可能感冒,半夜起身服用「All in One」感冒藥,測得體溫38度多,當時做病毒快速測試呈陰性,就以為是普通傷風感冒。至9日他同朋友說起病徴,朋友認為他持續幾天發燒,應該是確診,懷疑當日做檢測時體內病毒含量不高,結果不準確。林子博當日再做檢測,難料「中咗!」又說「呢度有兩條線,『T字線』仲係好深色」。他第一時間叫仔女戴口罩,自己亦戴上口罩。

林子博在facebook公開自我檢測結果。

林子博表示,過去3日持續發燒,最高去到39度,今日就有37度。他說:「暫時病徵冇喉嚨痛,有少少咳同鼻水,味覺係正常,希望係普遍嘅Omicron,依家冇辦法,惟有自我隔離。」他說,英國與香港不同,要在屋企自我隔離,他表示可以睇住仔女,但又都擔心子女亦中招。他又指,原本和兒子一間房,女兒睡套房,現在他要自我隔離,「我自己一間房,阿仔阿女一間房,希望他們無事。」

(點新聞記者陳惠芳報道)

相關報道:

黃絲大數英國缺點 後悔信錯「連登仔」移民

移英黃絲夫婦齊失業 齋燒錢老本見底

唔識英文冇技術 移英黃絲「爆軚」靠人打救

移英港人呻生活不如意 「好後悔嚟咗英國」

黃絲夫妻偕自閉兒賣樓移英 未能適應決回流返港

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

林子博英國確診 惟只能在家隔離

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦