點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

【點仔周記】點仔帶你盤點聖誕打卡熱點

又到聖誕~又到聖誕!聖誕又嚟啦,除咗準禮物之外,唔少商場都開始搭建起漂亮的聖誕燈飾。點仔今年同你盤點港九幾個人氣聖誕打卡點。

當中罐頭豬LuLu亦不甘示弱,齊齊登陸觀塘apm,繼續以肥嘟嘟的造型俘虜大小朋友,與一眾「豬隊友」於過一暖笠笠的聖誕節!

太古廣場今個冬日將為您帶來一個畢生難忘的冰雪假期,和可愛的雪怪家庭一齊探索「雪山之巔度假村」。讓大家不用到外國也可以渡過一個冰雪之旅。

首次和大家過聖誕的YM²裕民坊,變成鬼馬的聖誕大叔,透過大型的互動打卡裝置,包括GIF動畫構成的巨型聖誕樹、搞笑的火雞焗爐和充滿浪漫氣氛的戶外幻彩玻璃屋作配搭,讓你百分百感受這位設計師大叔生動又鬼馬的作品!

銅鑼灣皇室堡隆重舉行冬日舞會,人見人愛的櫻桃小丸子連同小玉、花輪同學等6位同學仔,來到充滿佳節氣氛嘅舞會宴會廳,為大家打造冬日派對,齊齊歡度聖誕!

無論去邊,來到人多嘅地方記住保持社交距離同注意個人衛生呀!

#聖誕節 #點解嘅 #dotdotlife

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

【點仔周記】點仔帶你盤點聖誕打卡熱點

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦