點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

鄭裕玲主持新節目《男神廚房》 張敬軒展三鑊廚藝

(左起)何廣沛、鄭裕玲(嘟姐)、王菀之。

鄭裕玲(嘟姐)、王菀之和何廣沛主持的全新節目《男神廚房》,今日(14日)在將軍澳電視城進行拜神儀式,並邀得張敬軒(軒仔)、胡定欣、陳家樂及湯怡等擔任嘉賓。

嘟姐表示好開心軒仔來幫手,可以看他的廚藝是否了得,軒仔笑說:「食完應該冇乜事,但好唔好味就見仁見智。」軒仔透露平日會煮中餐,而今日就挑戰西餐,會煮西班牙紅蝦,事前他亦有找資深大廚補課應戰。問到他有多少勝算?他說:「我知道陳家樂係煮得之人,自己就『三鑊』水準。」說到他為何不教家中傭人「遮遮」煮食?軒仔說:「畀佢自由發揮,我人好,佢執嘢幾好,企理就ok,同埋佢有上家政班,我有啲飯食下,不過我出街食多。」嘟姐就笑說:「其實就算煮得唔好食都冇所謂,可以keep住瘦,呢個老闆真係好。」軒仔則笑指,瘦及營養不良是兩回事。

擔任總評判的嘟姐又稱平日很少下廚,但就好識食又嘴刁,而她的評分準則一定要色、香、味俱全,就算男神養眼,煮得唔好食都會扣分。被問到陸永及C君(鄭詩君)豈不是沒機會做嘉賓?她笑說:「冇㗎喇,兩個咁肉酸,邀請上節目係侮辱人啲。」軒仔認為各花入各眼。說到陸永及C君是賣才華,嘟姐再說:「大把人有啦,人哋(指軒仔)夠有。」站在嘟姐身旁的軒仔搞笑指,原來這是今日的「三煞位」。

(點新聞記者梁靜儀報道)

 

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

鄭裕玲主持新節目《男神廚房》 張敬軒展三鑊廚藝

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦