點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

《壹報》賣慘籌旗 轉戰網版掠水

黃絲經常靠賣慘博同情搵食。日前,自稱由前《蘋果日報》員工創辦,主打娛樂、馬經和波經嘅《壹報》,喺自己fb平台發帖稱收到「提醒」,所以決定停運實體報章,改為轉戰網上版,仲懶係有嘢咁話「受壓的全城比比皆是,仍然活著(着)就已經感謝上蒼」喎,但佢就冇講到「提醒」嘅內容,只係話「有啲嘢明就明」。之後,乘勢宣傳佢哋嗰個Patreon訂閱計劃,噚日仲埋免費版畀人試睇㖭。

有黃絲鬧爆佢哋質素垃圾,質疑佢哋扮嘢,「立場都未收『提醒』,幾時到你呀?」有黃絲更踢爆,《壹報》裏面所謂「蘋果人」有幾多都成疑問,更質疑係掛住《蘋果》個牌頭出嚟博人同情幫襯。有人更陰謀論咁話,幕後黑手可能係另一份由《蘋果》前員工創辦嘅馬經喎,真係貴圈真亂囉。

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

《壹報》賣慘籌旗 轉戰網版掠水

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦